Kampanjekonsept «De nominerte» før Spellemannprisen 2017 - Leonberg

Kampanjekonsept «De nominerte» før Spellemannprisen 2017

Kunde: Ordentlig Radio
Ansvarlig hos kunde: Lars Ulseth/Tor Andersen
Kategori: 
I januar fikk vi i oppdrag for den helnorske radiokanalen «Ordentlig Radio» å promotere temasendingene under oppvarmingen til Spellemannprisen 2017. Løsningen ble en Facebook kampanje med innlegg hver dag før sending. Den første uken av kampanjen økte antall likerklikk med 3725%, innleggsengasjement med 543% og handlinger på siden med 475%.
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 49 56
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 51 10
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 51 38
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 52 05
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 52 31
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 53 04
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 53 24
skjermbilde 2017-03-01 kl  09 53 51
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn
All content © leonberg 2016 - Personvernerklæring