logo mobil

Snakk til hjertet før du snakker til hodet

Snakk til hjertet før du snakker til hodet.
Grunnsteinen i all god kommunikasjon er den gode idéen som snakker til hjertet før den snakker til hodet.

Vi i Leonberg synes det er viktig å starte i riktig ende. Vi må legge ned grunnsteinen før vi starter den praktiske gjennomføringen. Og grunnsteinen er en god idé som engasjerer og begeistrer, og som er forankret i en solid forretningsmodell med tydelige verdiløfter som svarer på kundens behov. Fordi det fungerer i alle kanaler og på alle plattformer. Vi må snakke til hjertet før vi kan snakke til hodet.   

Du samarbeider sikkert i dag med et byrå som følger med i utviklingen. Som briljerer med buzzwords og trebokstavforkortelser (TBF) for nye kanaler og teknologier. Men er de i stand til å kombinere det med innhold som engasjerer, begeistrer og overbeviser? Er de i stand til å utvikle den gode idéen som flytter fjell? Et smart kommunikasjonskonsept gjør at du blir sett, trodd og husket – og valgt i stedet for en konkurrent.

Digitale markedsføringstrender er nemlig ikke noe hokus pokus. Det er bare nye måter å bære frem et budskap på. Og finne verktøy til måling, mottak og behandling av respons. Men hvem har skylden når responsen uteblir? Og hvorfor? Kan det simpelthen være fordi ingen skjønner et kvidder av hva du prøver å fortelle?
Reklamefilm for redningsselskapet - som snakker til hjertet.
Hvert mister noen et familiemedlem på havet. Vi laget en film for Redningsselskapet som viser at oppgavene ombord blir tunge når far er borte.

Få mer ut av markedsbudsjettet
med Fordelsavtale

Les mer
JOBBER
Jatak kampanje print og SoMe
Jatak
Bygg mer. Rydd mindre. Og få tid til det lille ekstra.
arrow
Nautisk Mil
Redningsselskapet
Kampanje Nautisk Mil
arrow
Idé, design, infografikk og tekst for Stadion årsrapport 2017.
Stadion
Milestone
arrow
Går for gull med Tarjei Bø
ColliCare Logistics
Støtter norsk toppidrett
arrow
For Jackon Thermomur utviklet vi en kampanje med konkurranser og aktiviteter.
Jackon
Vinn tur til den Kinesiske mur
arrow
Redningsselskapet
Redningsselskapet
Best med vest
arrow
Byggmakker Tak-kampanje
Byggmakker Norge AS
Tak-kampanje for Byggmakker Norge
arrow
Toyota Ramstad Bil i Mysen feiret nyåpning med brask og bram.
Toyota Ramstad Bil
Toyota-kampanje med lokalt særpreg
arrow
De beste i verden har en ting felles. Et profesjonelt støtteapparat.
Stadion
De beste i verden har en ting felles.
arrow
RS testamentarisk. Innsamling av penger krever ydmyk kommunikasjon.
Redningsselskapet
Testamentarisk kampanje
arrow
Digital Photography competition to promote Sarpinger travelling the world
Sarpsborg Arbeiderblad
Sarpinger travelling the world
arrow
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn