logo mobil
Analysér og juster
reports
Det er kunden som setter premissene for hva som er bra for dem – ikke du. Den eneste måten å imøtekomme kundekravene på, er å måle, lære og endre.

Markedsføring som fungerte godt i dag kan gå ut på dato i morgen. Så det gjelder å følge med og være i konstant bevegelse.  Med dagens teknologi er det heldigvis enkelt å overvåke kundenes aktivitet. Med informasjonskapsler som Cookies, Pixler og Floodlight kan man følge og overvåke alle hendelser og aktiviteter i egne kanaler. Det gir deg god innsikt i adferden til dine målgrupper og gjør deg i stand til å foreta justeringer ved behov.

Elektroniske brukerundersøkelser er et annet effektivt verktøy som kan gi god innsikt og nyttig informasjon om hva dine målgrupper har størst behov for eller nytte av. Dette kan være kritisk viktig når du skal kommuniserer dine verdiløfter. Hvilke oppgaver eller utfordringer er det viktigst for kunden å få løst? Undersøkelser viser at svært mange nye virksomheter eller produktlansering misslykkes fordi de ikke har gjort en grundig jobb med å avstemme forretningsidéen og verdiløfte med sine målgrupper.
 

Hva ønsker dine kunder i fremtiden?

Det er viktig å følge med på det som skjer i dag - men kanskje enda viktigere er det å studere trender i markedet slik at du ikke blir utsatt for konkurrenter som kommer seilende inn fra sidelinjen med helt nye idéer og måter å løse kundens behov på. Trendwatching.com er en av verdens ledende selskaper i overvåking av trender og kan være verdt å følge med på for deg som er opptatt av innovasjon og nyskapning.
 

Hva kan vi hjelpe deg med?

Vi i Leonberg har ansatte og partnere med ekspertise på google analytics. I tillegg leverer vi SEO-analyse med råd om hva du bør gjøre for å oppnå bedre synlighet på nett.
leonberg logo center white
Tuneveien 4, 1710 Sarpsborg - post@leonberg.no - +47 69 13 99 99 - www.leonberg.no
Logg inn