Kampannonser for Sarpsborg 08 som vekket følelser og skapte engasjement blant byens befolkning. Annonsene ble også godt lagt merke til av de andre eliteserieklubbene i Norge.
Leonberg med kreativ leder Terje Jacobsen skapte idéen som overrasket og engasjerte publikum ved å sette spillere, supportere og byens borgere inn i situasjoner som viste samhold, engasjement og kreativitet, og skapte troen på at vi SAMMEN FOR SARPSBORG kunne få til det umulige for byens fotballag – å bli best. Resultatet ble en serie med annonser som fanget oppmerksomhet og traff folks hjerter på en måte norsk fotball aldri før hadde sett maken til.
Annonser som folk snakker om, deler og henger opp på veggen som plakater har såkalt høy fame/buss-effekt. Emosjonell kreativ reklame har en evne til å feste seg i vårt minne og skape gode følelser for produktene og tjenestene de representerer. I en kjøpssituasjon har dette stor betydning for hva folk velger fordi vår emosjonelle hjernehalvdel har større påvirkning på våre valg enn den andre rasjonelle halvdelen.