For å bli sett, husket og vurdert i en kjøpssituasjon er det viktig at du rendyrker merkevarens personlighet og egenart i alle kanaler.
• Merkevarestrategi
• Merkevarenavn og logo
• Visuell identitet
• Presentasjonsmateriell
Vi i Leonberg har lang erfaring med å utvikle sterke merkevarenavn, logoer og tilhørende merkevarekoder som gjør at du står frem og skiller deg ut.
Vi hjelper deg med å utvikle kreativ reklame, nettsider og salgsmateriell som bidrar til at du skiller deg ut og står frem i forhold til dine konkurrenter.
Dine merkevarekoder er:
Logo, farger, fonter, forpakning, slogan, visuell stil, melodi, kjendis, karakter/maskot, mønster m.m. som du kan bli kjent for – så du blir husket av flere i en kjøpssituasjon.
Les mer om branding
Branding
• Merkevarestrategi
• Merkevarenavn og logo
• Visuell identitet
• Presentasjonsmateriell
Se alle referanser
ReferanserForskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.
Lær mer
Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.
Lær mer
«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.
Lær mer
Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe deg å nå dine mål.