En brand manual (også kalt profilguide eller visuell identitet) gir en helhetlig beskrivelse av hvordan en virksomhet visuelt skal fremstå. Her er en liste over designelementer du bør vurdere å inkludere i din brand manual:
Vi utvikler merkevarenavn, logoer og visuelle identiteter som bygger gjenkjennelse og tillit. Vi sørger for at du skiller deg ut med en unik identitet i alle kanaler – som gjør at du lettere blir husket, sett og gjenkjent når målgruppen kommer i en kjøpssituasjon.
Logodesign
Logodesign
En logo representerer merkevarens unike kjennetegn og MÅ skille seg ut fra konkurrentene på en tydelig måte. Logo som virkemiddel strekker seg 1000-vis av år tilbake i tid, og har alltid hatt som hovedhensikt å gjøre det lett for kundene å gjenkjenne og huske merkevaren når man kommer i en kjøpssituasjon. Vi leverer logo-design i alle formater og versjoner for bruk i digitale og analoge kanaler.
Merkevarenavn
Merkevarenavn
Leonberg har ekspertise og lang erfaring med å utvikle nye merkevarenavn for lokale, nasjonale og internasjonale virksomheter. En god forståelse for virksomhetens forretningsmodell, marked og konkurrenter legges til grunn for prosessen, og må ofte ivareta et vidt spekter av behov.