Kreativ reklame som skaper oppmerksomhet og vekker følelser (høy fame/buzz-faktor) øker sjansen for at du blir husket, vurdert og valgt i en kjøpssituasjon.
• Kampanjer
• Annonsering
• Salgsaktivering / tilbud
• Direktereklame
• PR / Presse
• Salgsmateriell
Dette i motsetning til rasjonell reklame av produkt og tjeneste som har som mål å øke salget der og da gjennom gode insentiver. Det som kjennetegner rasjonell reklame er at den fokuserer på produkt og pris, og resultatene uteblir kort tid etter at aktiviteten avsluttes. Derfor er det viktig å kombinere rasjonell og emosjonell reklame for å bli gjenkjent og husket i en kjøpssituasjon.
Vi i Leonberg hjelper deg med kreativ emosjonell reklame og rasjonell salgsaktivering, som sammen gir best resultat over tid.
Les mer
Kommunikasjon
• Kampanjer
• Annonsering
• Salgsaktivering / tilbud
• Direktereklame
• PR / Presse
• Salgsmateriell
Se alle referanser
ReferanserForskning utført av Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science ved Oxford Universitet i Australia slår fast følgende om The Double Jeopardy Law for å skape vekst.
Lær mer
Denne metodikken er veletablert blant virksomheter over hele verden, og startet med Neil McElroys memo fra 1931, som handler om diagnostikk, strategi og taktikk.
Lær mer
«Any idiot can do the short term. Any idiot can do the long term. The trics is to do both»
– Hugh Johnston - CFO Pepsi.
Lær mer
Ta kontakt med oss i Leonberg for en uforpliktende prat hvordan vi kan hjelpe deg med å skape vekst gjennom emosjonell og rasjonell salgsaktivering i alle kanaler.