Leonberg-logo-ikon_orange
Leonberg_reklamebyra

Samtykke for bruk av cookies

Vi benytter cookies til å samle og behandle opplysninger av din bruk av nettstedet for å forbedre brukeropplevelse, og for å vise deg relevant markedsføring på andre nettsteder, som Google, Bing, Facebook, LinkedIn og Youtube.
 
Godta
Avslå
Innstillinger

BrandBloggen

Verden er full av ufokusert og bortkastet reklame

Fuck reklame. Zoom ut og ta først noen strategiske valg før du legger planer for din merkevarebygging og kommunikasjon. I denne bloggen deler vi vår kunnskap og erfaringer om å skape kort- og langsiktig vekst gjennom innsikt, strategi og taktikk.

BrandBlogg

Skjeveta%CC%8Arnipiza

Publisert 28.02.2023

Hva kan markedsførere lære av det skjeve tårnet i Pisa?

Les mer

Hva kan markedsførere lære av det skjeve tårnet i Pisa?
AdobeStock_462933809

Publisert 15.09.2023

Prøv å frist en mett sovende løve med en blodig biff. Det er nytteløst.

Les mer

Prøv å frist en mett sovende løve med en blodig biff. Det er nytteløst.
Elefant

Publisert 12.09.2023

Hvordan skille seg ut i en jungel av merkevarer?

Les mer

Hvordan skille seg ut i en jungel av merkevarer?
Leonberg_seddel_fire

Publisert 03.09.2023

Brenner du penger?

Les mer

Brenner du penger?
P%C3%B8lse

Publisert 28.08.2023

Hva er merkevarens viktigste jobb, og hvorfor velger de fleste produktet til høyre?

Les mer

Hva er merkevarens viktigste jobb, og hvorfor velger de fleste produktet til høyre?
Salience-ny

Publisert 10.09.2023

Hvorfor er Salience viktigere enn Kjennskap?

Les mer

Hvorfor er Salience viktigere enn Kjennskap?
Skape_vekst_illustrasjon24

Publisert 01.01.0001

- Hvorfor er det så vanskelig å skape reell vekst?

Les mer

- Hvorfor er det så vanskelig å skape reell vekst?
merkevare_varemerke3

Publisert 28.02.2023

Hva er forskjellen på en merkevare og et varemerke?

Les mer

Hva er forskjellen på en merkevare og et varemerke?

Klar for en kaffeprat?

Vi forteller deg hvordan vi sammen kan bidra til å skape vekst for din virksomhet.